יום שלישי, 17 בנובמבר 2009

צמחים מפלסטיק

אילו סוגים של צמחים מלאכותיים יש? אלו צמחים אפשר להשיג והיכן, מה המחירים ומה היתרונות והחסרונות של צמחי משי, צמחים מפלסטיק וצמחים אחרים שאינם צמחים אורגניים?
צמחים מפלסטיק חוסכים מים, כמובן מכיון שאין צורך להשקות אותם, מקסימום לנקותם מדי פעם.
צמחים מפלסטיק חוסכים לא רק מים, אלא טיפול מתמיד שדורשים צמחים אורגניים כך שישארו רעניים: השקייה, חשיפה לשמש ואוויר בהתאם לסוג הצמח.
צמחים מפלסטיק משמשים גם מקומות פרטיים כמו: בתים, חצרות, גינות פרטיות, צמחים מפלסטיק לנוי במרפסת, צמחים מפלסטיק במקום עציץ בחלון וכדומה. צמחים מפלסטיק לא חותמים את שימושם רק במגזר הפרטי. צמחים מפלסטיק משמשים וועד בית, למשל כדי להכניס מראה צמחי ירוק ללובי הבניין, כניסה לבניין, חדר מדרגות, חדרי שירות או חצר משותפת. צמחים מפלסטיק שימושיים גם במשרד או במקום העבודה (נגמרו המריבות על מי ישקה או למה לא הושקו העציצים, וגם: מי ינקה את האדמה, העלים הנושרים ושאר התעסקויות), מוסדות מבנים ציבוריים שונים. צמחים מפלסטיק יכולים להיות שימושיים מאוד בגני ארועים, אפשר ליצור עם צמחים מפלסטיק פינות ירוקות מרהיבות וגדולות, תוך שילובם בכלי כיבול שונים או מסלעות יפות. צמחים מפלסטיק יכולים לשמש היטב בתי קפה, מסעדות, מספרות וכל מקום שרוצה להכניס נגיעה ירוקה לשם נוי ועיצוב.
צמחי פלסטיק, פרחי משי וכדומה יכולים להיות איכותיים ביותר או להיראות זולים, הכל תלוי בחומר והעיצוב. היום ניתן להשיג צמחי פלסטיק או פרחי משי בעיצובים מגוונים, סוגים רבים של צמחים או פרחים הנראים טבעי ושומרים על מראה רענן לאורך זמן הודות לשימוש בחומרים מצוינים וטיפול מקצועי.
פרחי משי או צמחים מפלסטיק מצוינים למסעדות או בתי קפה, לובי של מלון או כל מקום שמגישים בו מזון מכיון שהם אינם מושכים חרקים ומזיקים שונים. כך שאפשר להנות מעיצוב הרמוני ללא טרחה רבה.
צמחים מפלסטיק או פרחי משי טובים גם לעיצוב משרד או חלל משותף שבו יכולים להיות אנשים אלרגיים לסוגי צמחים מסוימים.
צמחי פלסטיק או צמחי משי איכותיים מדמים באופן כמעט מדויק זני פרחים ספציפיים (כלניות, ורדים, נרקיסים ועוד רבים), צמחים קטנים ואפילו עצים מסוגים שונים.
צמחי משי מושקעים נראים כמו המקור וקשה להבדיל ללא מגע או ריח – האם מדובר בצמח טבעי או צמח משי. צמחים מפלסטיק באיכות ירודה ייראו זולים, לא טבעיים, העבודה אינה איכותית ולכן צמחי פלסטיק לא איכותיים יכולים להתפרק מהר, אינם מחוברים בצורה טובה ואינם מורכבים ומעניינים כמו פרחי משי או צמחי משי איכותיים.